Het team van JOLENE stelt de collectie met de grootste zorg samen. Het kan toch voorkomen dat er iets mankeert aan het artikel. Als een artikel ten tijde van de levering niet voldoet aan de eigenschappen die de klant op grond van de algemene voorwaarden mag verwachten, kan de klant gebruik maken van de garantie. Mocht de klant een klacht hebben, verzoeken wij je om deze na het ontdekken van het gebrek tijdig een klacht in te dienen via het contactformulier. Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijven aan ons gemeld te worden. Voor alle producten die via onze webshop gekocht worden geld wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wettelijke garantie is alleen geldig met betalingsbewijs. Er zijn enkele punten die JOLENE niet zal behandelen. Tot deze categorie behoren klachten over:
- Beschadiging van het product door een onjuist of te intensief gebruik
- Het afgeven van voeringen door transpiratie
- Kapotte ritsen/studs of knopen van kleding en/of tassen
- Beschadiging door het wassen van de kleding op elke manier
Alle klachten die hierboven niet worden beschreven, nemen wij in behandeling. Er wordt allereerst bepaald of het artikel gerepareerd kan worden. Indien dit niet mogelijk is bieden wij een alternatieve oplossing. Voor eventuele vragen kun je ons contactformulier invullen.