U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw retour (op eigen kosten) retour sturen naar het onderstaande adres. Wanneer u uw retour opstuurt, bewaar dan altijd het PostNL Track & Trace bonnetje totdat het retour verwerkt is (wij adviseren ook om retouren verzekerd naar ons retour te zenden. Dit om te voorkomen dat je pakketje zoek raakt bij PostNL waarna wij deze ook niet kunnen uitbetalen).
Alleen wanneer het artikel aan de volgende voorwaarden voldoet zullen wij de retour in behandeling nemen;
- De kleding is niet gedragen en/of gewassen
- Er zitten geen vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen.
- Er is niet geprobeerd de kleding te vermaken of te herstellen.
- Het originele hangkaartje is nog bevestigd aan het artikel.
- De retourzending is voldoende gefrankeerd, anders word deze door ons niet aangenomen.
Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn geheel op eigen verantwoordelijkheid. Op bovenstaande voorwaarden worden GEEN uitzonderingen gemaakt. Let goed op: wanneer je een item beschadigd, met vlekken of buiten de retourtermijn alsnog terugstuurt, dan kunnen wij deze niet verwerken en niet over gaan op terugbetaling.
KLACHT INDIENEN
JOLENE is pas tevreden als jij dat ook bent! We zijn dan ook erg blij met jou feedback, om zo onze producten en onze service te kunnen verbeteren. Laat je bericht achter via onze contactpagina met jouw mening, ervaring en/of opmerkingen. Wij sturen zo snel mogelijk een reactie terug.
Als je niet tevreden bent, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door het contactformulier in te vullen. Wij zullen hier zo snel mogelijk op reageren.
Ben je toch niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Kijk voor meer informatie op: Thuiswinkel Geschillencommissie.
Je kunt jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).
Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)